at some point every rose has to die

2009-08-28 @ 16:07:44
ännu en vecka gått.
Äntligen helg! Skolan, är inte rolig. Tackar vännerna för de är där!

veckan, har  varit hemma hos razmus en del, umgåts med familjen, varit i eslöv med linda.
varit ute med folk, skola, skola, skola.
Blivit vald till kamratstödjare av min kära klass, slippa lektioner (Y)

Idag, fyller mina mamma år :) gammal tant!
har mått skit hela dagen, vet ikke varför. men yr och ont i huvet som fan.
jaja, ikväll kommer fredrik, sven och lena. ska käka och sånt. fira mamma lite.
sen ut en stund och träffa sebbe :) Du är bra vännen!
och sen kör jag hem till razmus och sover där.

Imorgon kväll är jag ensam hemma, hampus kommer och underhåller mig.
vi ska spela cluedo :D

Nej, nu ska jag rycka upp mig och bli lite glad, och hoppas att helgen blir jättebra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback