Ment to be

2009-09-01 @ 14:47:40
Fredags sov hos Razmus, mysigt älskling!
Kollade på sagan om ringen med Annika. hihi

Lördags var hos Razmus. sen körda jag hem, Hampus och Linda kom hit. 
vi lagade tacos, åt och sen kolla lite tv och så.
Sen körde jag och Hampus ut till Martin, för hans syster hade fest. 
Var där till kanske halv 11, så körde vi hem. 
Razmus följde med, sen sov båda här :) 

Söndag var jag med Razmus hela dagen, 
var ute mycket, fint väder! 
Käka thaimat och så, sen körde vi hem till Martin. 
Där martin, jansson och mini skulle färga håret grönt. 
Razmus färgade sitt också, arg sandra (a)
Följde med razmus en stund hem till honom sen körde jag hem. 

Måndag: skola...... :| 
Ja, skolan gick ganska fort, hände inget vidare kul direkt. 
Efter skolan gick jag till mormor lite, sen hem. 
Razmus kom, vi åt. sen gick vi ut en runda. 
enligt timmy och razmus skämde jag ut dom!? 
"This is my boyfriend!" hahaha, :* 

Ikväll är det cirkus med Razmus, Felicia och Jujja :) wiho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback