fucking shit

2009-07-24 @ 17:09:56

hi folks!

I tisdags var vi pa madam tusauds (staving) haha
Riktigt haftigt, jag blev fotade med spiderman (y)
pa kvallen sov vi pa vart hostel igen, langtade som fan tills vi skulle komma till vardfamiljerna.
sa, i onsdags akte vi till torquay. Kom fram vid 8 pa kvallen, trott efter 5 timmars bussresa.
ja, motte studenterna fran de andra landerna ocksa. skulle vanta  pa vardfamiljen.
vantade i tre timmar sen fick vi aka taxi till dar dom bodde.
gud, jag skulle inte klagat pa vart hostel.. detta var a fucking ratthole ;o
toaletten funkade inte, lakanen vi sover pa e helt fuktiga..
dom ar helt konstiga, det anda hon visade var hur tv:n funkade?!
hon skulle visat oss vagen till skolan, men nej da..

torsdags morse, charlotte (hon vi bor hos)
hade lagt pengar till taxi sa vi kom till skolan.
Till frukost kakde vi flingor och mjolk, smakade skit!
men, framme vid skolan gick vi en "townwalk" torquay ar sa himla fint!
Bilder kommer nar jag kommer hem.
Sen gjorde vi vart prov, det var ganska latt.
sen gick vi ner till stranden vissa spelade fotboll.
och vi skulle fa ett simkort som mamma bestallt.
men nej, da hade det blivit fel, sa jag och matilda (en annan svensk tjej) var tvugna att leta upp ett stalle dar man kan kopa sanna kort. och matldes telefon var last, sa allt tog typ 3 timmar.
sen skulle jag ga hem, hade folje med matilda halva vagen, och sen hittade jag inte alls.
sa tog en timme att komma hem, nar det tar kanske 15 minuter vanligt.
hem, dar va sibylle. min mate fran schweiz.
 ja, kakade. vi fick typ burkmat?!
sen fick skulle vi ga pa disco, kom typ en timme sent till de pga buss och sant..
jaja, val inne var det packat med folk sa det var bull som fan.
det slutade med att jag, david och en annan sandra gick till mc och kakade. haha

idag fick vi klasserna, ar i mvg gruppen (y) Armani heter den! haha
vi har haft lektioner idag, sen nu ikv ska vi pa skattjakt. yeeey.
maste dra.

pusss <3


Kommentarer

Postat av: Ellinor

awwe gumman (a) <333

2009-07-26 @ 13:09:39
URL: http://[email protected]

Postat av: Julia

saknar dig syster ,

hoppas verkligen att du har kul :) <33

2009-08-08 @ 21:55:41

Postat av: Linda

skönt att ha dig hemma igen, och tack för att vipratat så pass mkt som vi gjort, du gör mig glad. och jag har saknat dig!

2009-08-19 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback