But I do admit I'm sad, it hurts real bad

2009-10-02 @ 15:34:30
helgen nyss börjat.
lugn vecka har det varit.
Pluggat en del, vilket visade resultat med ett MVG på spanskan, engelskan får vi redan på om ungefär 2 veckor.
Vem är bara inte för bäst!? 

Måndags var jag på nova med min mamma.
Handlade jacka, jeansleggings, kofta, linne och mascara.

i onsdags var det orientering i skolan.
pga epilepsihelvetet fick jag springa med Thomas (lärare)
vilket egentligen inte var dåligt, han hjälpte mig när jag sprang fel. och sa vart jag skulle.
så, haha klarade det utan problem.
eller jo, det var skitjobbigt xD
Linda gick det inte riktigt lika bra för, hon var borta vid 9:an och letade efter 4:an. HAHA
ja, men sen grillade vi korv!
när jag kom hem körde jag ut till hästen. red, det gick väldigt bra.
svettig blev hon som vanligt.
när jag ridit klart körde jag hem till Razmus.
hahaha, fick min efterlängtade Ferrari, fast i litet format (a) <33

torsdags, skolan. hände inget speciellt.
fick gymnasieinformatoin, så nu är det ännu svårare än innan xD
på kvällen blev det lite plugg, lite razmus, lite sims och lite tv. mysigt
tack vare min simsgubbe, som får inbrott, sätterfyr på huset, och nästan blir gravid somnade jag inte förren typ halv två igår.. baaajs.

Idag åkte jag till tandläkaren, trött.
gick rätt bra, slapp två lektioner i skolan iaf (Y)
engelska provet idag, gick rätt bra. hoppas jag iaf. som sagt, självmord. hahaha
bilden, körde vi ett skepp kommer lastat.
det är en lek, den är kul, men bara om man har tråkigt först.
nu är jag hemma, razmus kommer om en stund, sen ska kv sova här inatt :) mums!

nu ska jag kolla hur det är med min sims gubbe, pusss

Kommentarer

Postat av: miia

hahah xD villket liv din sims gubbe har då ^^

2009-10-02 @ 18:23:37
URL: http://marchlamb.wordpress.com

Postat av: Linda

Offor, jag gick inte vilse, jag visste inte bara åt vilket håll jag skulle gå och inte heller hur jag skulle ta mig där ifrån, alltså en helt annan femma;D haha <3

2009-10-02 @ 19:42:59

Postat av: Sara Hjerén

Har inte ni gjort era gymansieval än? :)

2010-04-11 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback