At some point every bird has to fly

2009-09-06 @ 01:15:10

Två dagar i rad, go sandra! Jag är grym (H)
Dagen idag har varit massa seg..
Vaknade redan halv tio och kunde inte somna om.
Käka frulle och sånt, vid tolv kom Eve och hennes familj hit ett tag.
Sen åkte dom, jag städa mitt rum, gick ut en runda med Linda, sov lite.
Sen på kvällen vid sex kom Jocke och Marita, red deras hästar innan.
Ja, dom hade sex barn med sig.
Åt mat och så, jättegott. Spelade lite wii med dom små.
Sen gick jag hem till Sebbe, där han och jocke var.
snacka, kolla lite tv och jocke körde lastbil.. haha
prata lite med felix också, sen gick jag hem.
umgicks lite till med dom, sen körde dom hem.
Kv kom hit och kissade, sen gick hon igen. hahahah!
ja, nu ska jag spela sims sen sova.


  
Show me how to lie, you're getting better all the time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback