Ge mig sömn

2009-08-23 @ 23:14:36
Fredag:
Skolan, so, musik, engelska, bild. allt kul, utom so -.-
slutade halv tre, hem och sova lite. sen fixa lite på mitt rum, som vi precis gjort vid.
kan lägga upp en bild en annan dag.
Sen på kvällen kom Razmus hit, vi var ute en runda, kolla tv och sov .

Lördag:
Gick upp tidigt, åkte till Ale stenar med familjen, mysigt.
Sen åkte vi in till Simrishamn och käka glass, sen hem.
på kvällen körde jag ut till razmus och kolla film med han och jocke.

Söndag:
Jobbade på förmiddagen.
Körde till hammarlunda med linda och lämnade julia.
Och hämtade henne sen.
På kvällen kom också kv, vi gick ut :)

Jag är jättetrött, godnatt :D

Kommentarer

Postat av: Linda

trevlig dag(:

2009-08-23 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback