The apple does'nt fall to far from the tree

2009-09-10 @ 19:07:03

Japp, torsdag idag.
Jag har nyss pluggat lite so, prov imorgon.
Just nu sitter jag och kolla lite gymnasium.
Vill verkligen gå på IB, där all undervisning är på engelska.
Men utöver skolarbete har man ca 10 timmars hemarbete i veckan..
Plus att det är höga intagnings poäng, så blir nog inte så.
rätt sugen på cybergymnasiet i malmö också :)
vi får'la se vad det blir. ett tag kvar till jag ska söka.

I tisdags var jag på kamratstödlar utbildning..
Om man kallar att leka lekar och lära känna varandra när vi redan går på samma skola för en utbildning, så varför inte? nej, men tröttnade på det. så gick till "tandläkaren"

min mamma har äntligen handlat hem färg till mig, så ikväll ska jag färga det!
Ljusbrunt, så inte så mycket skillnad. men hejdå utväxt i alla fall.

och nu är det spikat, på söndag kan jag kalla mig för hästnörd igen. HAHA
nej, men ska till marita och rida. så får vi se sen om jag fortsätter eller hur jag gör.

suck.. efter en timmes bråk har jag förlorat mot min bror om vem som ska ut med hunden.
hihi, men lägger nog ut bild sen på håret :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback