Take a moment to relax

2009-07-07 @ 22:58:42

Söndags åkte jag och mamma till lund.
Tittade på tapeter till mitt rum, som mamma och pappa ska fixa när jag är i england.
hittade en som jag kan tänka mig, fast är inte helt säker än.
Jaja, handlade och sen hem, fixa mig och sen åkte till mina kusiner i Norra Rörum.
Åt där och så, inte superkul..
Åkte hem, Razmus kom hit och sov här (L)

Måndag:
Jobbade på morgonen, sen hem och väckte Razmus. hehe
Han stack vid halv två.
mamma kom hem, vi stack upp till banken och skulle fixa med mitt ID.
Sen på kvällen cyklade jag hem till Razmus.
Kolla film och så där, och sen hem igen.

Tisdag:
Dags för moppekort!
Gick upp klockan 7, fixade mig.
sen körde mamma mig till Eslöv, tog tåget till Osby.
Putte mötte mig vid stationen och vi körde till bilskolan.
Först teori i typ 1 timme, rätt drygt. men fick massa godis (Y)
sen delade vi upp oss på hälften så skulle vi köra.
Skulle köra mellan konser och sen på en raksträcka och bromsa och så.
Sen skulle vi skjutsa varandra också. haha
Jag träffade Matilda från Kristianstad som jag träffat en del innan.
Rätt skönt, eftersom man inte kände någon annan (a)
Sen körde vi en runda i trafiken på typ 2 mil.
Hade gula sexiga västar där set stod "övningskör" på. GRRR
sen åkte vi och käkade pizza, fett gott.
efter det gick vi tillbaka till bilskolan, där gjorde vi test prov och fick plugga lite.
sen gjorde vi provet, jag fick 31/35 rätt. jag är nöjd.
Man fick bara ha 7 fel, jag hade 4. så blev godkänd.
Sen körde Putte mig och Matilda till stationen, fick vänta där 20 minuter kanske.
Matilda hoppade av i hässleholm, och jag åkte till eslöv.
fick vänta där 40 minuter på bussen, drygt..
men sen kom jag hem iaf vid sex.
vatt ute en runda med mini och nico nu på kvällen, hahaha.
Rätt kul, mini sålde skitsaker till små barn och fick 30 spänn.

nu ska jag tigga kexchoklad av min bror som vann ett sånt stort på Liseberg.
sen ska jag, göra något? haha :|

2 dagar kvar till Prag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback