You dum fuck

2009-09-05 @ 02:30:04

Jaao, i veckan har jag varit sjuk någon dag.. Ikke kul.
Besökt sjukhuset har jag också hunnit med.
Samma skit nu, tredje gången. jobbigt 
jaja, så käkar piller igen.

Skolfoto har tagits, känner mig alltid lika pepp och charmig. :|
Bilderna är som vi tog med min kamera.

Finska, är det nya språket i klassen. Vad sägs om ordet "brödrosteri" eller "säckiryggi?"
översättning: brödrost och ryggsäck.
 
Fredagkväll; Gick till Linda, där hon och kv var. Vi bakade hallon/blåbärspaj.
Mycket gott faktiskt.
Kollade sutet på en film också. "you dum fuck" kan inte sluta skratta åt det :(
Happ, sen lite senare stack vi hem till Felix, för där va det fest. eller nått.
Det var mycket trevligt iaf!
Sen blev jag trött, och traska hem.

Imorgon kommer mammas och pappas kompisar hit på middag.
dom har sina barn med, så dom blir typ 8 pers. hehe



9A - I love!



Godnatt :)

 


Kommentarer

Postat av: Lindaaaa

va är bäst!

(med vissa undantag^^) haha!

tack för dessa dagarna! <3

2009-09-05 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback