From the bottom of my heart I apologize

2009-07-05 @ 16:49:02
Fredags bar det av till Liseberg med familjen Alm från stockholm.
Vädret var riktigt varmt, så blev lite drygt att gå där.
Vi åkte typ flumride och Kållerado hela tiden för att bli blöta.
Men det var mysigt att gå där, saknat stockholmarna!
Fick tillbaka min plattång också, som jag glömde där.. haha
Men nu är den tillbaka!
Syrran svimmade på liseberg, så blev lite klydd.
men åkte hem sen, kom hem til två.
Stack hem till mini och kolla film med han och Razmus :)
sen hem och sova.

Lördag:
Gick upp vid 11 kanske, åkte och tog foto till mitt ID-kort.
och fy fan vad det ser ut, han som fota var helt lost.. haha
"ooh, lite smile tack! yeee, snyggast i stan!" hahahha
jaja, sen handla present till Palle som fyllde år i tisdags.
Sen hem, badade lite. 28 grader i poolen, good!
Solade i 3 timmar, men inte fan blir jag brun för det :@
på kvällen åkte vi hem till Jocke och Martia.
Jag red in deras häst för 2 år sen typ.
Riktigt kul att hälsa på dom.
Tyvärr är lillmannen ute på foder, men fick träffa fjorder.
Fortfarande tjock, men urgullig.
Martia har även inskaffat sig en ny häst, en till fjording.
Yatzy, vi har snackat om att jag ska komma och fortsätta rida in henne lite.
japp, men iaf åkte hem till Razmus på kvällen och sova där :)
mysigt!

5 dagar till Prag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback