Gammelmorfar, vi saknar dig!

2009-07-01 @ 12:42:13
Inte skrivit på ett tag, har inte haft tid helt enkelt.

Helgen har spenderats med razmus, martin, jocke och felicia.
ni är bra!

Veckan än så länge:

Måndag:
Razmus sov här från söndag till måndag.
så var med honom på dagen, sen cyklade jag hem till han på kvällen.
käkade och så där. 
Sen skulle jag,r azmus jocke och martin sticka och bada.
Körde till dammen och så, men sen när vi kom dit ville ingen av oss bada.
Så stack hem igen, sen cyklade jag hem på kvällen.

Tisdag:
Upp vid 9, gjorde vid mig och så.
Sen åkte vi till åsums kyrka utanför sjöbo.
Begravning för gammelmorfar, och fy fan.
Det var riktigt jobbigt, alla grät..
Kistan var fin, och han hade fått jätte många fina blommor.
Han skulle varit glad om han fått se hur många som kom dit för hans skull.
Efter begrvaningen åkte alla till sjöbo och käkade lite.
Sen körde vi hem, jag städade rummet lite.
Gick upp till mormor där alla andra var, pratade lite där.
Sen träffade jag Sandra, Erika och Mia lite.
Hem, kolla tv med familjen, sen ut.
Razmus kom hit och sov här (L)

Felicia fyller år, 30/6 - Fjortis for real. Grattis, PUSS <tretretre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback