I'm in heaven when you kiss me

2009-09-22 @ 23:14:09
Jag vet, jag skulle skriva oftare och lägga upp bild på håret..
men suck.. så lite tid, så mycket att göra.
Håret blev iaf ganska bra. ville ha lite ljusare, men blev mörkare. Men ändå fint.

Hmm, hänt senaste. en del kanske.
Varit och ridit, ska rida ett sto nu två gånger i veckan. CASH!

skolan, har faktiskt varit helt okej. inte tråkig i alla fall.

I helgen var jag på österlen med släkten på mammas sida och firade mormor och morfar som hade 40-årig bröllopsdag. 
Det var faktiskt riktigt mysigt, jättefint hotell och när stranden, men lite sent på säsongen för att bada. 
Vi fick riktigt god mat, och det var skönt att bara komma iväg ett tag. 
Det dåliga var att jag missade one tree hill denna veckan också. Inte sett Jamie på länge :( buhu

I måndags gick jag i skolan, sen åkte jag och linda ut och red.
Vi red ut, det gick superbra!
på kvällen åkte jag hem till martin en stund där han, razmus, jocke, jonna och kv var.
sen hem och plugga och kolla på "svenska hollywood fruar"
Det programet är allvarligt talat riktigt uselt. Men fyfan vad jag älskar det!
Man måste bara skratta åt dom, dom fattar nog inte själva att folk inte ser dem som förebilder.
Jag menar, Mrs Ankas ord: "Vill min man att jag suger av honom på morgonen, då är det min uppgift som fru att göra det"
Eller Maria Montazamis ord för ostbågar, "ostkrok".
jaja, måndagar 21.00 på kanal 3 - måste ses!

skolan idag började med no, alla var trötta.. Speciellt Oskar som somnade.
oh gud vad vi alla skrattade åt honom!
fortsatte sedan med svenska, övade inför nationella proven. drygast ever.
sen syslöjd, host...
dagen slutade med spanska och engelska, muy bien!
nu ikväll körde jag hem till Razmus, kollade Kenny Starfighter.. haha
"jättegärna"
men det var mysigt, älskar dig min pojke (L)

nej, nu banne mig ska jag hoppa i sängs.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Linda

jag gillar våra sysljödslektioner skarpt! speciellt eftersom jag itne har syslöjd, men det behöver ingen veta :) Iaf, dagarna med dig är bra!

2009-09-23 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback