lite mer mmm.. i livet

2009-07-03 @ 05:16:19

Klockan är 5 på morgonen, det är ljust ute.
Jag ska upp igen om 2 timmar, måste verkligen sova.
men det visade sig att inte vara lika lätt som jag trodde..

Onsdag:
var med razmus hela dagen, sen åkte han, jag och min familj till hörbymarknad.
Träffade en del, alltid kul!
Men det var så jävla varmt, så var ganska drygt faktiskt att gå där.
ja, var inte där så länge.
Vi stack hem till mig, sen cyklade jag och Razmus ut till dammen.
Där va Felicia, Björn, Martin och Jocke :)
badade och så där, sen cyklade jag hem.
Kvällen slutade dock med att jag sov hemma hos Razmus (L)

Torsdag:
Gick upp vid halv tolv efter få timmars dålig sömn..
stack till mormor och jobba lite, cash cash cash (Y)
Sen mötte felicia mig och vi cyklade hem till henne och razmus.
Det började åska och blixtra på vägen, men vi hade tur (a)
Precis när vi hade kommit hem till dom började det regna riktigt mycket.
yes, planerna med att åka och bada gick i kraj.
jag stack hem vid åtta. åkte hem till min bror som skadat foten.
Ser så rolig ut när han går, mohahaha.
Sen hem, kolla tv lite och sen gick jag ner till mini där han och razmus va.
vi badade, riktigt skönt. - Razmus är en badkruka :*
hahah, sen kom hem nu vid halv fem.

jaja, puss och godnatt.
Jag älskar min Razmus mer än något annat i hela världen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback