Aint life a bitch?

2009-06-25 @ 04:06:47

somnade klockan 4 igår.
- Idag väckte min bror och julia mig klockan 9
happyface... Dom skulle göra ägg till frukost och frågade om jag ville ha.
Ja, gick ner och käkade med dom sen upp till datan.
Fixat ny design på bloggen, är dock inte riktigt nöjd ännu..
Men det tar sån tid att få det bra, och det ska passa ihop och massa.
Nej, tar tag i det igen när jag har lust.
Hade tråkigt, så stack till mormor vid typ två.
Ska jobba lite hos henne nu i sommar, fast får se hur mycket jag orkar (a)
ja, kom hem vid halv fyra eller något, kolla lite på tv med syrran.
Sen fick jag för mig att gå ut med hunden, vilket jag aldrig gör.
Men i brist på annat gjorde jag det.
Gick till skogen, hade henne lös och hon var faktiskt duktig.
om man bortser från att hon sprang in i en hage och jagade hästar (a)
var ute med henne i typ en och en halv timme.
Sen hem, käkade och satt vid datan lite.
Vid tio stack jag ut lite till mia, sandra och erika.
trevligt! Hem igen vid typ halv tolv.
satt vid datan, hade jätte tråkigt och var speedad till max.
så jag gick ut med hunden igen, klockan två... inget liv
snackade med mini i telefon, hahaha :D
Mötte Razmus, sebbe, jp och felix på vägen.
Stannade och prata med dom. Sebbe, jp och felix stack hem.
Så jag och razmus satt och prata. (L)
Gick hem vid tre, och nu sitter jag här igen.
Datan börjar ta över mitt liv känner jag :| inte bra..
men, har man tråkigt så har man.

Jag ska upp om 3 timmar, känns som att jag borde sova för ett tag sen?
men, palla..

aja, dagen sög. Hoppas helgen blir bra, fast vet inte riktigt vad som händer än.
men det ska bli bra iaf.

PUSS


Kommentarer

Postat av: mia

du fixar allt sandra! :))

2009-06-28 @ 20:48:31
URL: http://intesammasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback