Från ett stället till ett annat

2009-07-19 @ 20:05:14
Yess, kom hem från Prag i onsdagsnatt.
Väldigt mysigt var det, Prag är riktigt fint!
Två dagar i tyskland också, med 32 grader varmt, mums.

Sen jag kom hem har det mest bara varit fixat till england och packat, packat och packat..
Men, imorgon slipper ni mig i sverige!

Igår, först sydde jag klart min klännig som jag börjat på hos mormor.
rätt fin är den väl allt, så den tas med till england.
på kvällen åkte vi hem till sven och lena, min "bror"s pappa och hans tjej.
Åt mat där, jag stod för snapsvisorna. mycket bra!
lite senare drog jag hem till razmus där han och nico var.
vi gick upp till kv på fest, mycket trevligt!
precis som alla andra fester är det något som blir fel.
och ja, jag var en av de som grät igår.. och arg var jag. subba..
men annars var allt bra, tack Ellinor för pratstunden.
Du anar inte hur mycket det betydde för mig, och hur mycket du betyder för mig! <33
vid 1 gick jag och razmus hem, nico gick i förväg.
tog nästan en timme för oss att komma hem.
när vi kom hem mådde jag inte så bra.

spolar över det.., hahah

Idag: gick upp med razmus och käka frulle och så, sen stack han.
jag och mamma packade lite, sen stack vi till burlöv.
jag handlade en klänning, ett par leggings, strumpbyxor, och present till värdfamiljen.
hmm sen och nu ska jag packa det sista, sen händer inget ikv :( rätt bull..
men ja, går och lägger mig tidigt, upp klockan 5 imorgon.

Ska försöka blogga när jag är i england, kanske inte så ofta. men någon uppdatering blir det säkert!
ni får ha det bra i sverige, och jag hoppas att jag får mycket bättre väder än detta vi har här.
kommer sakna många, inte alla :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback