Pank, skoskav och inte hungrig.

2008-09-20 @ 00:39:18

mm, det blev efterlängtade nova idag!
inhandlade:
Fred perry skor (dock inte likadana som på bilden)
1 linne, 1 tjocktröja, 2 par örhängen, 1 skjortklänning och leggings.
mycket nöjd!
blev ocksp en massa mat, inte liksa bra för mig.
Med tanke på allt annat onyttigt jag ätit medan jag varit sjuk.
när jag kom hem, städade mitt rum.
välbehövligt måste jag säga..
Inte konmstigt att jag aldrig har några rena kläder i garderoben.
allt ligger ju utspritt på golvet.
skärpning!
när rummet var rent och fint gick jag ut en runde till julius och henrik (:
alltid kul!
sen har jag mest suttit vid datorn.
Sjöng lite nspsvisor med mamma, pappa och mormor också :*

på tal om snapsvisor, kalas imorgon för syster.
man orkar inte.. det enda bra är nog att soffelina är med.

japps, nej ska sova nu.

pooosss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback