jag dansar aldrig nykter

2009-04-01 @ 23:29:15

veckan hitills har gått ganska smidigt.
igår tisdag, skola och så.. hände inget kul precis.
efter skolan stack jag och rebecca till aspebo och fick praolapparna ifyllda.
och sen hem, bror kom hit och sånt.
sen stack till mormor, fick andra praolappen ifylld

vet inte riktigt vad som tagit åt mig.. jag menar, DAGIS!?
jag hatar barn. och MORMOR!?
"älskar henne" .... jaja, gratis mat (Y) hahahahahahah.

yeye, på kvällen åkte jag hem till razmus där jocke också va.
dom röka vattenpipa, och razmus bädda sin säng. såå fint så (:
och palle får krya på sig (L)

onsdag idagm världens drygaste dag i skolan..
spanska, no, idrott, matte, so, ea.. usch, döda mig!
meen, mådde inte bra idag. så var ganska off redan från böjan.
så på gympan orkade jag inte va kvar i skolan, så razmus följdde med mig hem.
han och julia satt och dissa mig, :( men ja.. hehe, sen stack han.
fortsatte kolla tv tills på kvällen typ. sen gick ut en runda.
och sen hem, grey´s <3333333333333333333 SKITBRA!
och nu data, sen sova snart.

är inte säker på om jag ska stanna hemma eller gå till skolan imorong.
mår itne så bra, men om jag inte sticker dit missar jag träningsmatchen mot killarna på kvällen.
jaja, får se hur jag mår imorogn då :)

puss och godnatt! :*


Kommentarer

Postat av: Linda Johansson

ha det super mega kul i frankrike, kommer sakna er! men lär skicka sms som vanligt :)

vi är bra ändå!

2009-04-08 @ 01:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback