nothing here is right

2009-04-27 @ 18:12:35

härlig helg!

Razmus hela helgen, kan inte bli bättre (L)

fredags grillade vi med martin, hans mamma, hennes kille och hans barn.
vi va vid fågeltornet, väldigt fint där.
sen stack jag razmus och martin hem till razmus. kolla film och så där.
sen sov jag där :)

söndag, stack jag hem vid 11.
till g.morfar "/ jaa, du betyder en del.
efter det, hem och sola i 3 timmar, duscha och träna hund.
på kvällen kom maritn och razmus, vi käka thaimat.
och umgicks med julia titze, timmy och rasse. trevligt.
satt och prata med razmus jättelänge. tack för att du finns och lyssnar <3
han sov här sen.

söndag, väcktes av Razmus halv åtta. hahaha!
yeye, stack upp och käka frulle vid halv 11 typ.
sen ut en liten runda, efter det stack han hem.
gjorde mig redo och stack till konfan.
vi lyssnade på poliser, advokater och f.d knarkare.
så jävla hemskt att lyssna på dom. om man tänker på allt dåligt i mitt liv, som får mig att må dåligt.
så är det ingenting om man jämför med dom. fy fan..
happ, sen hem och ut till folk.

nu har praon börja, oooh my goood!
fatta tråkigt det är på dagis :| tror jag ska avlida.
tur att josse är där, jättesöt!

klippte mig idag, blev ganska fint.
sen doktorn och kolla knäna imorong.

vet inte vad jag ska göra på valborg, mindre kul. Men det dyker nog upp något!

Pussss


Kommentarer

Postat av: Emil

första gången man kommenterar :D(A)

hoppas de går bra med knäna imorgon :)

och du måste komma till bobbe på valborg (A)<333333

2009-04-28 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback