This aint a fairy tale

2009-04-17 @ 17:21:42
inte bloggat på ett tag nu då..

kom hem från Paris i söndagsnatt.

Paris var mycket mysigt, kunde dock varit roligare. men antar att det var helt okej iaf.
bland annat så såg jag ett lik, det var en kille som trillade ner från en bro och drunknade.
riktigt läskigt var det, dom tog först sånna plattor med el på honom, men det hjälpte inte..
vi hade även riktigt mycket tur med vädret, 25 grader som max hade vi.

jaja, skönt att vara hemma i sverige igen i alla fall.

denna veckan har vatt helt okej.
måndags var farmor och farfar här, inte träffat dom sen julafton tror jag.
på kvällen åkte jag hem till razmus och var där, mysigt (L)

Tisdag, 2 månader med Razmus (a)
efter skolan hängde rebecca med mig hem, vi stack ut  och åkte inlines en runda.
linda kom hon också, sen var jag utelåst pga min broder.
jag, linda och rebecca satt i min trädgård lite och solade. mysigt
sen stack vi till Rebacca, fick åka utan skor, för hade inlines innan :( haha .
på kvällen var Razmus här, och vi kollade på älsklingsfilmen, Gustav.

Onsdag, jag fick linda att skita i idrotten. ist stack vi hem till mig och käka godis.
mycket bra. kollade även på alla åttornas filmer från filmprojektet.
efter skolan fick jag för mig att jag ville färga håret, så jag och linda stack upp och köpte färg.
sen hem och färgade det. skulle dock kanske inte gjort det...
på förpackningen stod det "guldbrun" varförblir det då en blandning av Brunt, rött och lila!?
så, nya smeknamnet är "rödluvan"

Torsdag: redovisningar om solenergi No:n, håla, gick mest runt med pågarna i klassen.
sen matte prov, SÖG!  och hk, helt okej faktiskt.
efter skolan åkte jag hem till martin, hj va där också :)
kollade clownfilmen, älska! och sen kom jocke och razmus också.
sen åkte jag, hj, maritn och jocke in till löberöd, käka och så. sen stack jag hem.

Fredag: helt okej skoldag, massa jumpstyle med hampe. gillar't! 
på näst sista lektionen svimmar min syrra, så fick ta hand om henne. 
slapp båda dom lektionerna iaf, skönt som fan!
sen hängde rebecca med hit en stund och va här. sen stack hon.
ikväll ska jag till min kusin som fyller 18, GRATTIS!

imorgon, sova hos min älskling (a)

och söndag ska jag nog på konfa.
får se hur det blir med cupen, får nog inte pga mina jävla knä.
har lust att skära av dom.. har glapp iknäna så har inte kunnat träna eller ngt på hela veckan.
men, mamma ska ringa till doktorn i början av veckan.

långt, men tråkigt inlagg. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback