You are my world

2009-04-02 @ 23:34:10
mhm, blev skola idag. vaknade en kvart innan vi började.
men jag hann ändå. har glidit igenom hela dagen. slapp redivisa på non.
tack för det! jag och hampe har inte gjort ett skit (a)
yeye, matten gick bra. jobbade bra. på hålan gick jag, rebecca och sofie till ica och handla choklad.
sen satt vi och sola på torget. mys!
sen hk, slapptsom fan. och sen slutade vi.

efter skolan stack jag hem, ville ut i solen. så satte mig och läste min bok utomhus.
sen gjorde lite svenska. sen stack jagm rebecca och sofie ner til hallen.
träningsmatchmot p13 VI BLEV FETTÄGDA!
förlåt tjejer, vi kunde spelat bättre. mycket bättre!
plus i kanten av domarna som tyckte att jag var grym på att teka.
tack för det! efter matchen, hem och duscha fot som fan.
sen ut till linda, razmus, maritn och conny.

nej, ska nanna nu.

PUSS

Kommentarer

Postat av: the only one

jag gjorde den största insattsen på matchen, utan mig hade ni losat med så jävla mkt mer, inte sant?

haha,

jag är ganska bra trots allt:dd

2009-04-03 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback