bränna till beach 09

2009-02-26 @ 19:32:47
igår, skola och så. fick reda på resultaten av sexualkunskapen. fick inte direkt veta vilket betyg vi fick.
men enligt kriterierna har jag VG iaf. så ändå rätt nöjd!
efter skolan hände inget speciellt, gilmore girls! BÄST <3
och sen på kvällen stack jag ut till bobbe, jp och felix som snacka med han som äger turken (elvis)
razmus kom också.
sen stack jag, razmus och bobbe hem till mig. kolla lite på grey´s men dom gillar inte det.
så var social med dom ist!

idag; skolan var väl som alltid annars. håla, älskar'n! och extra kul med rebecca, på rasten innan hk:n .
på hk:n käkade vi semlor, fett gott! fast är inte lika glad på meta som bara sabbar allt för hon tycker att vi inte skärper oss och att dom flesta ligger på gränsen till G . kärring säger ju jag..
jaja, efter skolan stack jag och linda ner och sola. I like! sen skulle vi träna, elelr ja.. linda skulle träna.
någon annan orkade ju inte... men efter ett tag blev jag sugen på det och träna lite också. hehe :*
sen hem, bror är här! käkade precis. och nu kommer razmus (L)

SAKNAR LILLASYSTER KRISTIN! (L)




pussss

Kommentarer

Postat av: oskar

yehh hata meta :p

2009-02-26 @ 21:53:33

Postat av: sofie

haha, som jag komentera på lindas

"Sandra är lat och kommer alltid att vara"

stämmer helt och hållet! ;D

<3

2009-02-27 @ 21:05:04

Postat av: Sofie

blev fel förra inlägget skulle inte skicka det tre ggr det bara viasade sig inte först x)

2009-02-27 @ 21:09:11

Postat av: Chino

haha, det var skitkul:)! Annars MM ju ;)! Bra skriver iaf! <3

2009-02-27 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback