happy birthday

2009-02-23 @ 23:21:31
Martin fyller år idag, så jag och linda bestämde oss för att överraska honom.
stack till ica, yra runder som höns. hittade ingenting, så var där skit länge. haha .
jaja, blev inhandlat allt man behöver för att göra tårta + partyhattar och choklad. så, gjorde tårtan hemma hos linda, skit bra blev den. Jag gjorde allt, elelr okej.. linda vispade grädden. hahahah! mm, sen bar det av till martin.
det enda jag hade sagt till honom att han skulle vara beredd på att han kanske fick besök, inte av vem eller när.
ja, så vi knackade på, och stod där med tårta och våra jävla partyhattar.. haha, han öppnade och vi sjöng!
han blev jätte glad, och det blev jeanette också (: så, vi stack in och fikade, myys! razmus kom också, sjukling! <3 kollade på tzatsiki som maritn fått, kan hela utantill. vet inte om man ska skratta elelr gråta..
yes, sen stack vi hem vid 10. Tack för ikv! <3


Kommentarer

Postat av: Linda

jag älskar när folk fyller år, och jag älskar att överraska folk och jag älskar er! :D hihi

2009-02-24 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback