I <3 helg

2009-03-01 @ 00:01:18
igår va jag stack jag hem till linda, fixa och så där. sen stack vi ut till patte och mia.
robin körde oss hem till martin, massa trevligt  folk där!
jaa, me hela kvällen var rolig! körde bla "jag har aldrig" haha hel knäpp lek ^^
hände en del på denna festen måste jag dock säga.. allt är även stämplat "hemligt"  hahaha .
yeye, vid ett hämtade mamma mig, linda björn och razmus. vi körde hem linda.
sen stack vi hem till mig. kollade på katten gustav, I LOVE! och björn bögen somnade....
haha, jag och razmus somna typ vid 5. och han snarkar jättemycket. gulligt (a) hihih

idag stack vi upp vid elva, käkade och kolla tv. sen byta om, och vi stack ner till min träning.
gick asdåligt idag, skyller lite på att jag var bakis faktiskt. efter träningen åkte jag, mamma och pappa till malmö.
sen åkte jag till mormor, kusin emelie var där. va med henne, finns här för dig fjompa! <3
sen stack hem, käka och kolla lite på melodifestivalen.. sen ut ett tag med folk!

imorogn ska jag nog först träffa kusin lite, sen är det konfa klockan 3 och så har vi det nästan hela dagen.
bull som fan är det!

Nu ska jag sova, eftersom razmus la och prata med mig till klockan 5:( haha, jag älskar dig! <3

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback