I can be your hero baby

2009-02-20 @ 01:10:23
igårkväll var mys.
razmus och jocke kom hit, vi gick ut till en massa folk. satt på dagis och snacka, och dom röka vattenpipa, typ..  haha
martini månsson kom också.. efter ett tag gick jag och razmus hem till mig, kolla grey's <33333 fast fick inte kolla så mycket :( sen kom martin, blev mariocart och kortspel. men razmus ville inte spela med oss, han blev sur bara vi sa att vi skulle spela kort, hahaha. LIIITEE dålig förlorare? yesss
älskar han endå (a)

idag, julius ringer och väcker mig vid tolv. får frukost på sängen av syrran. ibland är hon bra, riktigt bra.
sen vi ett kom julius och häntade mig, vi stack hem till kevin. spelade kort, cheka house och va ute lite.
kul var det. sen stack jag och julle hem, fixade mig. gick ner till sofie, och sen kom rebecca och linda.
det bar av till eslöv, käkade kina! fett gott va det. mm, sen gick vi lite i eslöv.
åkte tillbaka till löberöd, träffade martin, razmus och andy. dom hängde med till rebecca, kolla tv.
hände inget typ. mm, stack hem. har tråkigt, :(  björn är rolig på msn, ingen annan.

känner mig tjock efter all mat, men ska träna bort lite fett imorong. jag och min bror ska nämligen gymma!
sen efter det blir det nova, och på kvällen festa kanske?  inget jägers för min del i alla fall.





VACKRA ORD ÄR INTE ALLTID SANNA, SANNA ORD ÄR INTE ALLTID VACKRA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback