kiss me thru the phone

2009-02-22 @ 20:33:25
konfan idag, var faktiskt kul! var massa barn som hade ngn "karneval" och alla var utklädda.
stålmannen, bamse, prinsessor, pirater, tiger, gulligt!
ja, men gick bra. jag och sofie var ju sånna assistenter. men hade inte vart på planeringen, så behövde typ inte göra nått (Y)
 efter konfan, hem och byta om. sen stack ner till hallen, spelade bandy med Bertil, Ylva, Edward, Mona, Julius, Anna och Kevin. skit kul, gick dock inte så bra för mitt lag. och dessutom har jag feta blåmärken efter att Edward skjutit cp hårt på mig, bra jobbat kusin! haha .

efter det hem och duscha, sen sov lite (a) jaja, sen har mest vatt data och kollat oth (L)
ska kanske ut en runda med julle ikv, om jag orkar. och så ska jag börja på jävla musikläxan som skulle gjorts i början av veckan..

skola imorgon, guuudnej!
men jag har ont i halsen och känner mig inte jättefrisk, så om det blir värre stannar jag hemma.

mm, har även fått för mig att jeans är oskönt. vet inte varför.. HAHA .
så har leggings för det mesta ist, suck..



RING OCH SMSA! pusssss

Kommentarer

Postat av: Granne

kommer ihåg konfatiden, det var myyyyyyyyyyyys!!!!1

2009-02-22 @ 21:49:45
URL: http://snedknulladochoverskattad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback