no sense of humor

2009-02-17 @ 17:12:05
igår, blev ingen rövarekulan.. JAG ORKADE INTE GÅ ;o hahaha, blev pannkakor iaf. mumsiga!
jag linda och felicia stack hem tll mig, gjorde inte så mycket. Linda stack hem, vi spelade lite mariocart och slogs en del.
jaao, sen färgade jag håret.. BRUNETT FÖR FAN! blev ganska fint, känns ovant bara. men vänjer mig snart.
sen stack vi till turken och handla godis. annika hämtade oss i löberöd, åkte hem till fliis.
hon städade sitt rum, fint var det! sen kom razmus, jocke och jesus hem.
kollade skräck med dom, ghost ship. ÄLSKA!  måste även påpeka att razmus blir jättesnäll när han druckit.. haha
sen mys och lte data. mm, sen vid 3 gck jag och felicia och la oss. kollade tv till halv fem kanske, sen somna.

idag, vaknade vi 11 kanske. kollade as kassa program på tvn. haha, sen chekade björn gustavsson på datan.
Felicia var inte jätte intresserad, medan jag satt där och skratta :( vi ringde och väkte mattias (a)
han kom in till oss, snacka med honom. sen väkte jocke vi med grytor och brandlarm, PMS!
mm, sen satt vid datan. mamma kom och hämtade mig vid 3, stack och handlade på ica. jag handla filmer.
så jag vet vad jag ska göra ikväll i alla fall, yeye. men först ska jag försöka lite läxa, men palla!?
ska färga syrrans hår idag också.  gå och lägga mig tidigt ikväll också.
först kommer razmus morogn, sen night cup på kvällen. från 21.00 till 09.00, kommer aldrig palla så länge.
jaja, måste stötta rebecca och sofie lite, och pojkarna såklart! nej, inget kul att skrva mer.

jag älskar razmus, min fina emil kristensson (L)


Kommentarer

Postat av: Din kung

Kass Rocky ;)

2009-02-17 @ 21:02:27

Postat av: felicia

ååh roligt hade vi dessa dagar! :).

massa ILS! <333

2009-02-18 @ 20:52:32
URL: http://ffeelliicciiaa.blogspot.com

Postat av: miia

haha va det då jag träffa dig ? :p<33

2009-02-23 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback