sista minuten jägers

2009-02-21 @ 02:48:03
typ, klockan sju bestämde jag mig för att dra till jägers endå.. HAHA
så fixade mig fort, och gick hem till linda. dixade lite mer där, och stack vidare till jägers.
helt trögt i början, dj:n fixade inte musik i stora förren vid halv 11, i och för sig kom vi inte dit förren lite i 10.
men, när han väl fixat det och allt kom igång, var det kul! haha, alla patetiska fjollor som ska hålla på.
jag knuffa bort typ alla. och där var några som skulle "döda" mig. jo, tjena!
nej, men det var roligt, och jag ångrar faktiskt inte att jag hängde med. kul att träffa alla man saknat nu på lovet också.
sen hem med jujja, sanna och nellie nu på kvällen. käka macka, och nu data.
är skit trött och har fett ont i huvudet, så ipren. sen sova .
träning imorgon? får se om jag mår bättre då, annars blir det vila och så på dagen.
sen åka hem till razmus på kvällen, om jag inte ska till malmö. men, blir nog razmus <3

jaja, tack för ikväll. och tack fredrik för en fett rolig åktur, eller vad säger chino? ;D




PUSS, och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Aww, vad bruna vi var!

GE MIG SOMMAR! ;o

<3

2009-02-22 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback