sjuk, sjukare, sjukast

2009-02-24 @ 13:33:10
igår kväll mådde jag väl inte superbra, förkyld och ont i halsen.  kunde knappt sova, hostade som fan..
när jag vaknade imorse kändes det som att huvudet skulle sprängas, så stannade hemma idag.
ville faktiskt till skolan, för vi ska börja på ett filmprojekt, låter kul! men ja, hopaps att jag mår bättre imorgon.

så, idag har jag kollat tv hela dagen. fast det är bara skit på tv mitt på dagen, hatar det!
istället får jag försöka göra lite skolarbete, om rebecca kommer med min mattebok sen måste jag räkna.
ligger typ 3 kapitel efter.. hahaha, hatar matte!

och razmus har smittat mig, så jag har fått feber. haha, <33


KOMMERNTERA BLOGGEN ERA FJOLLOR!

Kommentarer

Postat av: Liiinusss

ni är bajsiga.. xD

2009-02-24 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback