Snart är det jag som är kung!

2009-02-18 @ 12:16:30
igår kväll kom bror hit, käkade kladdekaka, och kollade på Navy CIS med familjen.
sen ut en runda med kevvan och julius. alltid trevligt. sen var det bara data och kolla film.
kolla på Tzatsiki 2, jättesöt! sen sova, skit trött var jag.

idag vaknade vid 10 för fick sms, :((
gick upp, käkade frukost med min mamma. sen satt mig här, har inget liv...
ska städa mitt rum sen, och fixa lite där, och hänga med mamma till hörby.
ikväll kommer razmus, skulle egntligen till nightcup, men blev ikke så.

i söndags kom fredrik hit, och jag skulle lura han att om han luktade på sin hand luktade den citron.
och så luktar han, så ska man slå. så slog jag lite hårt. han fick näsblod.. haha, det var dock inte meningen.
så nu får jag stå ut med att dom kallar mig för rocky (en boxare)

Timmy, Andreas och Simon har gjort en skithäftig låt om sin skola.
"datorerna vi fick gick för 10 papp, inte 10 papp. snarare en tusenlapp"

nej, nu har jag ett rum att ta itu med!

skriver mer sen. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback