ÄGD ÄGD ÄGD ÄGD

2009-06-15 @ 20:42:02
gick upp vid tolv idag, käka frulle.
Sen fixa oss och sånt, sen gick vi till Nacka forum.
I'm in heaven!
haha, ja. Handlade lite där.  Var dock itne på topp humör, har fått ont i magen igen..
Vid tre stack vi hem och käka, sen kollade tv ett tag.
Annica kom hem och hämtade oss vid halv sex, hon skulle ha klass klockan sex.
Så under tiden gick jag, julia, kristin och jonathan på bio.
såg "Baksmällan" filmen bestod av en hel del B-skämt .
eller ja.. bara B-skämt. Men, eftersom jag är som jag är, tyckte jag den var ganska rolig. HAHA
efter bion hämtade annica oss och vi stack hem till Nacka igen.
ska snart käka, sen blir det nog tidigt i säng för min del, maaageeen :(

imorogn är det grönan planerat :)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback