det är för dig jag sjunger min skatt

2009-06-04 @ 22:03:21

onsdag, filmfestivalen med alla åttor.
vi kollade på våra filmer som vi gjort på filmprojektet.
Eslövs biograf, fattigare finns nog inte... hahaha
ska inte klaga, det mesta är bättre än att sitta i skolan.

efter skolan  hängde jag med razmus hem.
Björn och martin var också där. Sen skulle razmus fixa med 9:ornas show.
så jag stannade hemma hos honom med Felicia och Annika.
sen åkte vi in och kollade på showen. den var bra! vissa delar bättre än andra.
men det var bra!

idag hade vi först no, Angelina har fått för sig att jag inte lämnat in en fysikbok, men det har jag.
så typ alla fick utbrott på henne idag, det är sånt man får ta om man är lärare.
yeye, kollade på 9:ornas show en gång till idag.
matte prov, guuuud. jag är usel på matte :|
sen snack med kurator och sånt..
efter skolan gick jag till sjukgymnasten, hon är riktigt bra!
Knäna har inte bråkat på ett tag nu, riktigt bra :)

ikv har jag bara chillat, kolla tv. planerat sommaren med mamma..

den 15 juni - 21 juni - stockholm

den 9 juli - 14/15 juli - Prag

den 20 juli - 11 augusti - Torquay

¤ Möte med mamma, pappa, rektor och kurator på måndag. Jipppie! orkar inte..
kuratorn är körd, fattar ingenting.
likaså rektorn, fast hon är värre.
Hur ska detta gå!? :| oooohhh!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback