Expect the unexpected

2009-06-23 @ 23:44:45

Åkte hem från Stockholm i söndags, rätt jobbigt att säga hejdå :(
Tack hela familjen Alm för en mysig vecka!
Hoppas dock att vi slipper sjukhusbesök nästa år!

när jag kom hem i söndags kom Razmus hit och sov, saknat dig!
Igår, var med Razmus hela dagen, gjorde inte så mycket.
Kolla mest film och så :)
Sen åkte vi med Annika hem till Razmus, käkade där.
Kollade på Hostel 2 på kvällen. jag blir rädd :( haha
somnade typ 5?

Jag vaknade klockan 10 imorse
Razmus var inte så pigg på att vakna, han blev arg :(
så han fick sova.. jag satt vid datan och kolla tv och sånt sålänge.
Sen väckte jag han vid halv ett typ. Då blev han inte lika arg (a)
Gick ner och käkade våfflor. muuumss!
åkte hem vid typ 5, duscha och snackade lite med mamma.
sen åkte hem till razmus igen, käkade tacos.
spelade lite cs.. Mohaha, jag äger så jääävla mycket!
Martin kom och visade sin moped, hahahah .
så ful att den nästan är lite söt.
yeye, åkte hem vid 9
Kollade på morden i Midsomer med mamma och pappa
Älskar det programmet! Sen har jag bara suttit vid datan, har så jäääävla tråkigt :(
Tycker nästan lite dyn om mig själv. haha

ska ut en stund nu, sen blir det nog hem och sova.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback