hemlängtan

2009-06-18 @ 19:50:14
Tisdags var ju Grönan planerat.
men tack vare min mage fick jag stanna hemma :(
Dagen spenderade jag framför tv:n med katten.. haha, trots det fina vädret.
Annica slutade jobba vid halv fyra, så hon kom hem och hämtade mig.
Sen åkte vi till sjukhuset, tog prover och sånt.
Dom bestämmde att de skulle lägga in mig, för jag hade så ont.
så ja, massa morfin och massa dropp.. TJOHEJ! ...  ;o
Kunde inte gå, så fick åka runt i rullstol, ganska slappt att bli körd överallt dock (a)
hehe.

Onsdags så var det sjukan nästan hela dagen, fick åka därifrån vid tre.
Så stack vi till Sickla, mamma och pappa kom upp idag också.
Handlade lite kläder, tack mamma.
Skitbra att hon tycker synd om en, för då får man grejer (a)
nej, sen på kvällen var det käk och sen sova tidigt :)

Torsdag: gick upp vid 9 idag.
käka och gjorde vid oss.
Sen stack vi till Södertälyeeah (södertälje..)
Där gick vi in på Tom Tits. Skit kul var det.
massa expriment och karuseller och så.
kommer bilder därifån när jag är hemma igen.
efter det stack vi hem, kolla tv.
och nu ska vi faktiskt bada. Taskigt väder, regn.
men dock.. 27 grader i poolen!

Känner faktiskt att jag är färdig med stockholm för i år.
klart jag tycer att det är jättemysigt att vara här, men vill hem.
Hem till min säng, till mina kompisar och till min Razmus :(
Och tyvärr, så har jag 3 dagar kvar här.
men sen är jag tillbaka!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback