ibland mamma, är du bra riktigt bra!

2009-06-07 @ 01:28:56
Fick vara ledig från skolan idag, om jag dammsugade (a)
så, behöver nog inte ens säga vad jag valde?
ist, sova rätt länge. Sen fick jag Felicia att cykla hit.
Vi gjorde pannkakor, käka som fan. Chianti fick också pannkakor, det gjorde henne absolut ingenting. tvärtom!
sen, fixa mig och sånt. och sånt jävla kuk väder det var. Regna och så.
Men eftersom jag och Felicia är så bra, så slutade det regna precis när vi skulle sticka.
Fick cykla som fan, för vi kom på att skolbussen skulle köra förbi, pinsamt med tanke på att ingen av oss var i skolan (a)
men vi lyckades komma undan. precis när vi kom hem så börja det regna som fan, snacka om tur!
Happ, gick upp till Razmus och hj som lanade.
gjorde inte så mycket på kvällen. åt tacos och kolla tv typ :) disney channel is the shit!
Somnade inte förren fyra typ. med tanke på att det var en jävla apa som hoppade i sängen :@ (hj)
men vi hatar inte dig för det.

vaknade vid 10 idag, väckte Razmus.. vilket till en början inte gick så bra. han blev sur :$
men sen blev han gad igen, kolla på en film (disney channel)
sen upp, käkade frulle. RAZMUS TVIGADE I MIG KRÄFTA! fyyy fan, hatar skaldjur.
dock inte lika mycket som leverpastej, kaviar och makrill .. +o(
kollade lite till på tv, sen cyklade jag hemåt.
När jag kom hem städade jag på mitt rum lite, blev inte så mycket som jag egentligen tänkt.
för åkte till björn ist. Grillade där, mumsii :)
sen kollade film, trött som fan. åkte hem ganska tidigt.
kom hem krängde godis, snackade lite med parenteserna. sen upp på rummet.
ska nog snart sova, asatrött (a)

Jag längtar till Prag, för min razmus ska följa med. Mamma tyckte synd om mig för att jag inte kommer träffa han så mycket i sommar (a) så, sex dagar med honom, inte fel :* i love you!

- om ni inte har något vettigt kommentera, låt då bli!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback