If I aint got you

2009-06-02 @ 23:05:36
vi hade en såkallad "restdag" i skolan. hade en rest i no, sen var jag färdig.
så hade inte mycket mer att göra.
skippade svennskan och son, så gick jag, razmus och hampus hem till mig och badade ist.
fett mycket skönare! dock är det fortfarande lite kallt i vattnet.
Efter vi hade badat fick vi dra oss tillbaka till skolan där vi skulle ha tårttävling.
- Man bakar en tårta i ett lag, och den finaste eller den godaste vinner.
Vår tårta vann inte, men det la inte så mycket engagemang bakom den heller.
 
Tårtan som vann för design var väldigt fin, och dom var värda det. Själv hade jag aldrig kunnat göra något liknande ens.

Tårtan som vann för smak förstår jag inte riktigt hur det gick till. Nej, inte riktigt min smak. Jag är nog inte den ända med den åsikten i heller, eftersom där va någon som sprang och spottade ut den. HAHAHA, tårtan spred många skratt med sig iaf.
vet inte vem som gjorde den, men ja. Dom lyckades vinna iaf!  

På kvällen kom Razmus hit, han lyckades kasta i mig i poolen.
tyvärr, även om jag är pippi lyckas jag inte kasta i honom.
men jag har inte gett upp hjärtat (a) du ska i!
gick ut en runda till dom andra pågarna och sen vidare hemåt.

Idag har det varit rätt slappt i skolan.
översättningstest på engeskan, men tror att det gick rätt bra för mig. kändes bra iaf.
sen har jag mest glidit igenom dagen.
Var inte med på idrotten idag, så slutade redan tio över ett.
Blev lite vattenballonger.. om jag var blöt? Ja, jag var blöt.
vems fel var det? Razmus :)
efter skolan har jag pluggat mest hela dagen, ut en liten runda och prata med martin och mini.
annars pluggat spanska (prov imorgon, luktar IG redan nu..)
självklart precis som varje tisdag klockan 21.00 kollade jag även på DH.
kan inte få nog av det programmet, sjukt bra!

Filmfestival imorgon, fråga inte..? hahaha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback