Regnregnregn

2009-06-15 @ 00:58:15
gick upp tidigt imorse, gjorde vid mig sen stack till Lund där jag och syrran tog tåget til Stockholm.
Tog ungefär 4 och en halv timma att åka, kändes inte som så länge med tanke på att jag sov en del..
Johan kom och mötte oss på stationen, vi åkte hem till Nacka, där resten av familjen var.
Jätteglad att träffa er alla!
Vi satte oss och pratade ett tag, mysigt.
Sen blev det kolla film och äta.
Efter det satte jag, Julia, Jonathan och Kristin oss för att spela kort.
spelade "straff bubblan"
straff blev att Jonathan fick dansa regndans och sjunga nationalsången.
Jag fick spring runt poolen och skrika "jonathan äger mig"
och Kristin fick sjunga en sång med munnen full av vatten.
Julia slapp göra något, för hon vann .. HAHA
ja, sen snacka lite till, gick ner och gjorde vid oss.
Pratade i telefon med Razmus, saknar dig! "/ <3
mm, nu ska jag sova iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback