Sommarlov!

2009-06-13 @ 18:24:32



Ohyes, sista dagen igår. Så jävla skönt, gillar dock inte att 9:orna ska sluta..
Kommer sakna många av dom!
Fick betygen igår också:

Bild; VG              Engelska; MVG
Idrott; VG           Matte; G
Musik;VG           Biologi;VG
Fysik; G              Kemi; G
Geografi; VG      Historia; G
Religion; G         Samhällskunskap; G
Slöjd; VG            Svenska; VG
Teknik; G

helt klart nöjd!

Slutade klockan 11 idag, hem till Razmus direkt.
Käkade thaimat och kollade tv typ, skönt!
Sen mot kvällen gick jag, Razmus, Felicia och Nico upp till Martin.
Rätt mycket folk där, tyvärr fick jag inte dricka ngt pga min medicin..
Men jag hade roligt ändå :)
Sen stack vi hem till Razmus igen, käkade makaroner sen kolla tv och sova.

Idag, vatt hos Razmus. Stack hem vid 2 typ, packat lite till stockholms resan som bär av imorgon!
ska snart sticka till turken och handla godis med syrran, packa det sista sen kommer bror och käkar här.
Ta det lugnt ikväll och gå och ägga mig tidigt, ska ialla fall försöka.. ;D
Imorgon, 12.28 åker jag 60 mil från skåne. Shit pommes..

-------------------------------------------------------------

14/2 - 09

Bland miljoner stjärnor
så är det ändå du som är ljuset i mitt liv.

fyra underbara månader, jag älskar dig Razmus! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback