You make me rise when I fall

2009-06-10 @ 17:17:53



Måndag var jag i skolan, rätt slappt.
men var inte med på alla letioner, hade riktigt ont i magen

Igår blev det sjukhuset igen..
Fick vänta jättelänge på akuten, sen tog dom in mig.
fick ligga på en brits riktigt länge, sen tod de blodprover och så.
Sen fick jag åka till KK.. hahahaha :|
åt inte på 20 timmar idag, fick inte drop eller något.
men ja, det var värt besväret, de hittade felet.

Så, nu och tio dagar framåt ska jag ta 14 tabletter om dagen, yey! not..
men hoppas det blir bra iaf. vill bara slippa smärtan just nu, trött på sjukhuset och allt.

skola idag också, spanska. Fick IG på spanskprovet, 3 ½ poäng från G.
men han sa att det inte spelade ngn roll, så jag slipper omprov iaf, skönt!
sen städade vi på no:n, slappt. sen har jag inte haft fler lektioner idag.
klockan 2 kollade vi på fotbollen, 9:orna mot lärarna.
och självklart vann 9:orna med 3-1, skitbra (Y)
sen hem, kanske färga håret ikv. om mamma inte glömmer köpa hårfärg alltså.

ledig imorgon, och sen skolavslutning på fredag! kan inte bli mycket bättre.

nu ska jag sova en stund, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback