fucccckkk spanska!

2009-03-11 @ 18:02:54
måndag, syslöjd och maggie älskar mig och sofie! MVG BARN! medan Linda och rebecca är på minussidan...
yeye, efter skolan hängde linda med mig hem. gjorde läxa och så.
mamma och pappa va på sjukhuset med syrran.
björn kom, JAG lagade mat (H) hihi, jag är beesst!
sen stack vi ut en runda med folk, sen hängde razmus och martin med mig och linda hem till mig.
va här ett tag, sen stack dom. linus slagga här. KUL! <3

Tisdag, filmprjekten 1 klara! och efter tjat på M så fick jag byta grupp, så min nya grupp är med sofie och Rebecca!
vårt projekt 2 ska vara 5 minuter långt. så vi ska göra en film om min novell i svanskan. haha.
efter skolan stack jag, linda, rebecca och sofie till eslöv för att ragga praoplatser.
frågade på typ, Ö&B, Kappahl och en restaurang. men vet inte riktigt vart än, ska vara en vecka på aspebo också.
haha, det där med småbarn.. undrar hur detta kommer gå!
käka på mc också, riktigt gott! när jag kom hem gick jag ut en runda till patte och mia.
och stack hem sen, björn kom. vi satt lite vid datan, ut en runda, plugga och mer data.
sen slagga han här :)

Onsdag: väckte björn imorse vid 7. men han gick upp lite senare. mm, gjorde vid oss och käka och sånt.
sen plugga lite. sen stack vi till skolan. mhm, prov direkt imorse. FAIL är ordet!
jaja, sen filmprjoketet. vi började filma lite. men där va as många sjuor som va helt jobbiga.. palla!
okej, inte alla, men en del.
jaja, sen hen, felicia joinade mig en stund efter att hon varit hos tandläkaren, telefon med david. haha!
sen stack hon hem. JAG HAR TRÅKIGT!!! pappa och syrran är på sjukhuset igen, och bla bla bla.
hitta på ngt ikv, ring!

pussss

Kommentarer

Postat av: LINDA

JAG HAR REDAN RINGT DITT ASS! -hahahah

2009-03-11 @ 18:21:26

Postat av: ibbe

jag vill ha röv :P HAHAH du ska ju skriva om mig också :(

2009-03-11 @ 20:18:55

Postat av: felicia

haha, sandra & småbarn kan verkligen se de framför mig, stackars barn :| , :$ . hahah, för den lilla stunden igår vi lekte :D, massa ils!

2009-03-12 @ 21:33:37

Postat av: Anonym

haha om vi är, "maggieälskarna" men duktiga är vi också våra tröjot kommer blir bäst! (y)

hade riktigt trevligt med er töser i eslöv!!

& ja vår film kommer äga.

Lång komentar men hoppas du uppskattar den! :D

Jag älskar dig! <3

2009-03-12 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback