imorgon blir idag igår

2009-03-31 @ 00:19:30

då var det måndag igen, dagarna rullar förbi... nanana (8)
glömmer aldrig den låten när vi var små och det var småstjärnorna. haha.
så uppträdde sofie med den låten från lilla melodifestivalen, och vann ;o en kalvinväska!
och patricia uppträdde med "crazy in love" jätte fin med rutig kjol och svart peruk.

yeye, som sagt.. måndag, slut på helg, skola, SUUG!
har vikare på musiken nu, för emma är sjukskriven. Janne, han är fett ball.
och han älskar oss! (H) plus i kanten till 8a ;*
matten, jag "mådde dåligt" så spenderade tiden där i vilorummet med rebecca, razmus och sofie. 
efter skolan stack hem, data! och fixa med språkresan lite. längtar som fan.
sen kom razmus, vi kolla klart på gustav filmen. och sen gick vi ut, och tog med oss rebecca hem.
data och så. sen stack dom hem (L)


På torsdag har vi träningsmatch mot p95, kommer fan bli utägda!
pppiiinsaaammtt ....  funderar starkt på att inte vara med. för då kan jag bara skratta åt det.
haha, nej. elak är jag kanske, men inte så elak!

happ, nej inget annat roligt. nej..

sommar kan komma, frankrike kan komma, skitbra!

pusss


Kommentarer

Postat av: Linda Johansson

ge oss sommar nu!

jag kan inte vara med på idiot matchen, det suger ändå!

och det med små stjärnorna, sofie var jääätteee stolt över din dumma kalvinväska;O haha

2009-03-31 @ 15:53:20

Postat av: Sofiie

Jag vaaaaan (y)

och jaa linda jag gillade väskan :'(

Linda är bara avundsjuk :D

Ohjaa vi blev ägda menmen, första matchen från vår sida så dom behöver ju inte vara stolta ;)

:****

2009-04-04 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback