inte haft lust..

2009-03-21 @ 15:29:24
mm, inte bloggat på ett tag. har inte orkat och velat helt enkelt.

tisdags va ute på kvällen med massa folk, skit kul var det! haha, polisen kom..

onsdags hade vi studiedag. på morgonen blev det rövarekulan med linda, rebecca, sofie, chianti, maggie och mollie.
hundarna var verkligen lyckliga. det var ett mycket fint avslut, med massa fina foto.

torsdags var det skola och sånt, inte roligast.. maggie och mollie, vila i frid. ni finns hos oss alltid! <3
på kvällen åkte jag hem till razmus och var där, mysigt! <3

igår först tandläkaren, sen till skolan. efter skolan, stack jag hem och duschade och sånt.
sen hem till sofies pappa, käka och gjorde vis oss. mycket kul flickor!
sedan bar det av till jägers! kul i början, sen blev det bara segt.
alla jävla fittor som håller på, får damp. har fett mycket blåmärken nu... jaja, dom går bort.
sen stack jag ut till razmus och jocke som va utanför, palla nt va där inne. djn sög i slutet.
och efter det var det hem och sova som gällde!

idag stack mamma och jag till nova. skulle egentligen bara handla skor.
men blev ; skor, två tröjor, ett par mjukis och en jacka. taaack mor!! <3
ikväll sticker jag hem till razmus. jocke är nog också där :)

yeye, allt för mig. hehe, pussss!

Kommentarer

Postat av: Linda Johansson

skriv mer pudding!

& tack för veckan som gått

2009-03-22 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback