kväll och natt i harlösa

2009-03-08 @ 19:44:08
igår, först träning på morgonen. vi ska ta över P16s tider, så vi ska träna 3 gånger i veckan.
måndag, torsdag och lördag. iaf fram till maj. så får vi se hur det blir efter sommaruppehållet.
efter träningen stack jag och mamm till mormor. tråkigt..
sen hem och käka och så. sen hämtade felicia och ulla mig. vi stack till harlösa, hem till martina.

vi gick hem till björk, sthål och björn kom. vi kollade lite på the grudge 3, as läskig :o haha.
och sen gick vi ut. Martin och sebbe kom. sen kom razmus, jesus, calle andreas, bobbe, louis, michel och nisse.
hehe, mm det var kul :* sen gick  jag F och M hem till martina igen. massa snack och skratt. kollade film, sen somnade alla. haha, jag och martina sov på madrassen, men båda låg helt cp. för meningen var ju inte att vi skulle somna (a)
och felicia den bögen tog sängen ^^

jaja, upp vid 11 idag. pappa hämtade mig och felicia. körde henne hem.
sen stack hem, städat rummet halva dagen. så nu är där  superfint! stolt som fan är jag.
och andra halvan av dagen har gått åt till läxor, svenska och vg uppgiften på musiken. men är jag klar!
kollade på oth precis, oooooh vad det är bra!!! fast jamie var inte med idag :(
haha, nu ska jag äta sen ut en runda med patricia och mia. ring om ni vill jonia!

grattis idag till mia, sandra, erika och viktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback