överbelastad av läxor!

2009-03-05 @ 21:51:06

äntligen, äntligen är det fredag imorogn. och jag är klar med alla mina läxor!
so provet, kändes faktiskt ganska bra. kunde pluggat lite mer på det.. men hoppas på ett VG!
no provet, kändes också ganska bra, mycket bättre än jag trodde, kändes till och med bättre än so provet. jaja, if i´m lucky får jag VG.
matteprovet idag, gick inte jätte bra.. hahahaha, hatar matte! hoppas på G :$

i tisdags skola och sånt. sen åkte hem till razmus och felicia (L) va med dom. jag och felicia spelade sims.
Per-ola efternamn, såååå sexig! haha, och en hund gjorde vi, yoshi.
razmus spelade, NOL... haha, sen blev han social igen. felicia gick ut med annika.
jag och razmus kollade på navy och dh, älskar det! älskar razmus!

igår, skola och allt sånt igen.. Dagens var ju lätt vettankriget med rebecca efter gympan!
minus, jag hade vit T-shirt och svart bh.. HAHAHAHAHA. alla såg :( och att där va vatten i  hela hallen.
men dom städerskan älskar att städa, vi vet det.
sen hem, plugga som fan. och älsklings becca på kvällen!
kolla på grey´s anatomy och käka glass, chill.

idag, angelina kommer alltid försent.. tant :(
på hålan var vi i musiksalen, övade på true colors. gick bra! nöjda.
mm, har plkuggat hela dagen idag också. hade lyckats glömma att vi hade filrecension till imorogn.
så det vara bara att ge sig på den. blev ganska bra, hoppas karin också tycker det.

OCH IMORGON FYLLER BJÖRN ÅR! :D <3




puss i ljumsken, hehe :*


Kommentarer

Postat av: Linda

puss på skolan

& på Björn :*

HAHAAHHA

2009-03-05 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback