tantsamling

2009-03-02 @ 23:21:58
skola efter helgen, kände faktiskt för skola idag :$ det gick bäst för mig iaf!
jag var duktig på alla lektionerna.. maggie var glad. min T-shirt tror jag blir bra.
ska ladda upp bild när den är klar. och jag kan faktiskt mer än jag tror att jag kan.
yeye, efter skolan stack jag hem. data, har inget liv... sen ner till linda och dricka kaffe. enligt björn heter det "tantsamling" jaa, vet inte riktigt var han fått det ifrån? han är som han är, en björn.
ja, som sagt.. vi drack kaffe, krängde kaka och öva tll prov, MYS!
sen tog vi adolf och hitler ut på en runda, träffade razmus och martin. sötnosar! hihi :*
var ute med dom en stund, sen hem till linda. mer läxa. flytta ut från henne :( (innebär att jag tar hem alla saker jag har där, gaaanska mycket) haha, sen hem. och datadatadata!

har prov nu, tisdag, onsdag och torsdag, så bli rååååå plugga hela veckan!
och ska kanske till eslöv på lördag med bästa linus (a) ME LIKE!


BILDER @ MARTINS FEST :






Kommentarer

Postat av: THAIWAN

du vet, jag uppskattar dig iaf på måndagar, haha

du ska bli min pojkvän nu (H)

och hon gillar dig bara för att du alltid slickar röv!:o

:D

2009-03-03 @ 15:59:52

Postat av: Sofie

Du glömde komentera min t-shirt :'(

&&& det var väldigt längesedan jag var med på din blogg :((

&&& Jag älskar er! <3

2009-03-04 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback