jag är pimp baby

2009-03-29 @ 01:55:53
ska särpa mig.. min laptop funkar nu igen, så kommer blir fler inlägg från och med nu.

happ, senaste.. träning, skola, massa plugg. döda mig :(
nu helg, så jävla skönt!
gårdagen först skola, inget att klaga på. helt okej.
efter skolan träffade jag ibbe, kevin och rickie lite :)
sen på kvällen åkte jag hem till razmus, där var även jocke och martin.
mm, kolla film och sånt. mysigt (L)


jag drömde att jag höll en otänd cigg i handen och att jag sen tappade den.
så jag reste mig upp och bara "razmus ligg stilla, jag tappa ciggen"
hahaha, :$

yeye, idag hämtade pappa mig vid 11.
och sen vid halv ett stack vi ner till träningen, ingen tränare.
as  trött, så pallade inte träna. joinade linda med att hänga i ringarna ist.
vi hade kul iaf. haha, sen gick vi hem till linda och käka godis (a)
happ, hem. duscha och fixa mig. sen bar det av till norra rörum .
kalas hos mina kusiner.. inte kul. jagh var skitt trött så det slutade med att jag gick och la mig på soffan och sov.
sen väcker min lilla kusin mig med sin chinchilla. såå, fick inte sova längre.
kom hem vid tolv typ. nu ska jag ut och säga hej till kevin, rebecca och linda :)

puss (L)

Kommentarer

Postat av: Linda Johansson

André då din lilla råtta?

förrsten, skärpning med uppdateringarna

skärpning med de glada minerna

och skärpning med skolan

-haha!

jag älskar dig!

2009-03-29 @ 16:29:08

Postat av: chino

Du glömde andré ;)

fast kul va det!

2009-03-29 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback