Jag må hon leva

2009-05-06 @ 23:10:12
fyller år den åttonde maj, alltså på fredag, alltså om två dagar!
älskar att fylla år (L) jättebra!

hihi, prao hos min mormor nu. i hennes tygaffär.
är faktiskt helt okej, jag syr en klänning. inte färdig, men den börjar att arta sig.
får väl se hur den blir sen.
äen om det är ganska kul att praoa, längtar jag faktiskt till skolan lite.
eller i alla fall till att få träffa alla igen.

bror fyller år idag, 17 år. passande, ser ut som sjutton och är 17 :)

mmm, 3 bra helger framför mig. fylla år, sen konfirmeras och till Liseberg!

haha, hade lust att skriva blogg. men inget att skriva, så känner inte för det längre :(

Pussss


p.s ska till sjukgymnast imorogn med mina knä :( d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback