sccchteeeek

2009-05-31 @ 23:11:41
helgen har varit toppen!

fredag:
tandläkaren, har ont i mina tänder nu :( så ser jätterolig ut när jag ska tugga...
sen till skolan, va med på två lektioner, sen slutade vi.
hem, sa hejdå till min älskade kanin, så nu har han flyttat.
hade vant mig att ha han här, så blev rätt ledsamt.. hoppas han får det bra!
sen kom razmus på kvällen, och vi satt mest och kolla tv typ, sen sov vi.

Lördag:
va med razmus hela dagen, sola och jag badade. han vågade inte :$ hihi
spelade spel, och sen på kvällen cyklade vi hem till honom.
Notera, CYKLADE. haha kolla film hos honom, spela spel på datan sen sova (a)

Söndag:
vaknade hos razmus, cyklade hem.
solade lite.
sen stack jag, timmy och rasse till hammarlunda dammen. där va julia och lisa.
badade och solade där.
stack hem igen vid 5
razmus kom senare på kvällen, stack ut och spelade fotboll sen hem och kolla tv.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Razmus Kristensson, allt med dig är bra, hela du är bra!
Jag känner mig säker, och mår bra i din närhet.
om jag mår dåligt, så är du den första som jag pratar med.
att bara få vara din, betyder allt för mig. Du betyder allt för mig. 
världens bästa och finaste pojkvän,
jag älskar dig, och kommer föralltid att göra det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback