sommarsommarsommar

2009-05-11 @ 23:42:32
mmm, älska vädret vi har nu. så kan det vara läänge till!

happ, helgen varit mycket bra.
fyllde år i fredags, när jag gick ut ur dörren på morgonen ser jag en halmdocka på andra sidan vägen..
Sofie och Rebecca som varit i farten.
smått kul faktiskt
sen praoa och sånt, sen hem till rebecca och käka tårta :) gott, tack!
på kvällen kom razmus hit. och sen också sven och lena.
käkade tacos, hahahah . jag hade kul iaf, mest åt razmus, jääätte gulligt (a)
efter vi käkat stack vi ut en runda och sen hem och kolla film.
sen nanna vi :)

I lördags fick vi gå upp tidigt, jag skulle på martins konfa.
gjorde vid mig, sen när vi skulle köra hittar vi en kanin utanför vårt hus.
vi, och jättesöt! så våra grannar tog den.
martins konfa, drygt i kyrkan.. haha. men jag och pappa spelade spel och käka godis (y)
sen till snogeröd och åt och så. träffade jasse, för längesen! <3
sen hem, tog hem kaninen till oss. Ludde heter han (a)
oooh, vad söt den är. vem vet inte vems det är, och vi kan inte behålla han för chianti.
men jag och bobbe har bestämt att han ska få chianti så kan jag behålla kaninen (a)
ska bara få mamma att gå med på det.....haha
yeye, på kvällen stack jag ut med razmus och nico, fett kul ;)

söndag, konfa och kyrkan hela dagen.

Måndag, tillbaka till skolan.
jag hatar den, och vill inte dit... men måste. var dock bara med på två lektioner idag.
reste av dagen satt jag med folk och röka vattenpipa.
stack hem sen, ut till kaninen lite. borstade han (a)
sen in och sova, mådde jättedåligt. vaknade, mådde bättre :)
gick ut, röka vp och så. träffade jocke som var i byn idag också, ett tag sen!
jaja, sen hem och kolla tv.
nu, ska jag gå och lägga  mig i min säng, och soooova!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback