Underneath your clothes

2009-05-04 @ 01:01:00
... there's an endless story (a)

prao denna veckan på aspebo förskola.
för min del blev det dock bara två dagar.
dom va störda där, så ringde och sa till mamma att jag vägrade gå dit mer.

onsdags tillbringade jag i skolan med Meta, faktiskt kul.
allt för att slippa prao (L)

torsdags var jag ledig, såå.. sola hela dagen, soft.
på kvällen var det fest hos Bobbe.
va kanske runt 15 pers där, det var mycket kul iaf.
tycker inte att det låter helt fel att göra om det där .
åkte hem vid 1 sen sov razmus här (L)

fredags släktkalas.
razmus fick äran att vara med... hahaha
jaja, sen sov razmus här igen.

Lördags gick vi upp vid 11 kanske.
sen åkte jag, razmus, mamma och pappa till burlöv.
skulle handla skor, gjorde det.
handla även jeans, linne, bh, foundation och mascara.

efter burlöv åkte vi hem till razmus, och grillade.
björn martin och ulla var där.
på kvällen var vi en runda hos martin, sen kollade mest tv.

imorse gjorde Razmus pannkakor till oss :* mums!
sen stack jag hem.  data och sov lite typ.
fick damp på mina syskon..
jaja, ikv käkade jag pizza med linda, rebecca, sofie och patte.
sen ut i byn, lite spänning i vardagen med poliser ;d hahahaha, mest drygt.
sen stack jag och emil hem till mig lite, sen stack han hem.

haha, razmus skickade in sms till MTV, så skulle vi se hur mycket procent vi fick.

svaret på Razmus och Sandra: 84% sluta prata! Ligg!
Razmus vill leka lekar  med Sandras privata delar.

svaret på Emil och Pippi: 82% kanske dags för en intimpiercing?
Emil gör det när som helst, var som helst.

nu ska jag sova, pussssss

Kommentarer

Postat av: Linda

snuskigt porrigt!

haha

2009-05-04 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback